Hjerteforeningens Landsuddeling 2019

Har du lyst til at give et par timer til en god sag, så tilmeld dig på 70250000 eller  https://landsuddeling.dk/

Søndag d. 28. april 2019 vender vi idéen om en landsindsamling på hovedet og giver hver eneste krone tilbage i form af hjertestartere.

Vi kalder det Hjerteforeningens Landsuddeling.

Du kan deltage i en gruppe med dine naboer, familie, kolleger, sportsklub eller hvem der ellers er dig nær. Du kan selvfølgelig også deltage uden at være i en gruppe eller tilmelde dig som koordinator – se mere på ovennævnte link.

Går du og din gruppe mindst 15 indsamlingsruter tilsammen, så giver Hjerteforeningen jer en hjertestarter, som vi monterer og tilslutter i et varmeskab lige dér, hvor I mener, at den gør mest gavn. Samtidig kan du og din gruppe få vi et kursus i genoplivning, så I er helt klart til at redde liv, der hvor I er.

Alt sammen uden beregning. For vi bruger hver eneste krone i indsamlingshjerterne 100% ubeskåret på hjertestartere, skabe og opsætning. Kommer der ikke helt nok i hjerterne, dækker vi resten, og bliver der penge i overskud – ja så deler vi bare flere hjertestartere ud.

Vi glæder os til at gøre en forskel – sammen!

Praktiske oplysninger

Kultur og Frivillighuset Nygade 22, 7500 Holstebro