Indkaldelse til ordinær generalforsamling i Hjerteforening Holstebro tirsdag den 25.02.20

DAGSORDEN:

2. Bestyrelsens beretning
  3. Bestyrelsen fremlægger regnskab til orientering
  4. Behandling af indkomne forslag
  5. Valg af bestyrelse:

Anita Zacho                              På valg og modtager genvalg

Lone Degn Olesen                  På valg og modtager genvalg

Per Rysgaard                           Ikke på valg

Anne-Marie Blæsbjerg            Ikke på valg

Lisbeth Krabbe Nielsen          Ikke på valg

Valg til suppleant

6. Eventuel

7. Kaffe

8. Foredrag ved Thomas Borg Jakobsen

9. Tak for i aften v formand Anita Zacho

Foredrag

Kom og mød Thomas, som er en levende og interessant fortæller, der vil tage os med til et af verdens brændpunkter – Sierra Leone, hvor han var udsendt til i 2014.

Thomas Borg Jakobsen er oversergent ved Beredskabsstyrelsen Midtjylland

Næstkommanderende i frivilligenheden. Leder af specialerne Brand & Redning og Førstehjælp & nødbehandling ved det frivillige beredskab i Nordvestjyllands Brandvæsen.

I det daglige arbejde er Thomas næstkommanderende i frivillig enheden ved Beredskabsstyrelsen Midtjylland, hvor han sidder med administrative og uddannelsesmæssige opgaver vedrørende frivillige i Beredskabsstyrelsen samt uddannelse af værnepligtige.

Herudover er Thomas også vagtgående i vores udrykningsvagt ved Beredskabsstyrelsen Midtjylland, som til dagligt består af 3 befalingsmænd og 12 værnepligtige.

Thomas er en del af Beredskabsstyrelsens internationale personelpulje, som kan udsendes til forskellige katastrofer rundt om i verden. Det er netop dette emne han vil fortælle om. Det at være problemløser for andre som hjælper nødstedte ude i verden.

Hovedvægten i foredraget vil være med fokus på hans udsendelse til Sierra Leone i 2014 i forbindelse med bekæmpelsen af Ebola, som selvfølgelig har stor betydning for sundheden på verdensplan.

Alle er velkommen, men kun foreningens medlemmer har stemmeret.

Tilmelding er nødvendig senest tirsdag den 18. februar 2020 af hensyn til traktementet.

Tilmelding kan ske til
Anita Zacho tlf. 42152127
Per Rysgaard 42742660
Lone Degn Olesen 22624148,